Trail Of Waving Hearts
❝ about me ❞
❝ links ❞
❝ archives ❞

❥Sunday, July 14, 2013 @11:58 AM
❝ That's my Queen 2NE1 Falling in Love ❞


Hey Boys !! Hey Girls 
ARE YOU READY?

jyeahhhh.. after waiting for a year 2Ne1 comeback again !!. i cant stop falling in love with u baybehhh









 i'm freaking excited for their comeback stage. as always they comeback with hot, unique live performance.
i'm in tears of joy. OMG~

Blackjacks Lets wait for The Baddest Female + Falling in Love on Inki today !

Touch Me Over There Touch Me Over There Touch Me Over There Touch Me Over There , Touch Touch Touch Touch EEH :D


❣ 0 prints ❣ leave yours?



Welcome to izzy's site

gadis mentadak!! itulah diri ku..kenapa?? sebab tadaaa~
sejibik!! aku memanx terkenal dgn budak speccy...nerd ke? tax kOt..yg daku tahu aku tidak dapat berenggang dari pakai glasess ni..nyawa tu..hehe glasess ku teman baik ku..muaaahx..just click 'about me' to know more ^^ aaaah!! nota kaki: This site welcomes colourful and bright people k! Enjoy your stay here... as long as you want! but if you are RIPPERS,HATTERS
i will kick you out of my site!
other than that... feel free to roam around!









❥ sentuh iklan ♥

❥ kontez aku join ♥

❥ IMyMeMine ♥


❥ TUAN RUMAHHH
❥ ulangtahun ke-19
❥ Me♥Friends

sayang kamo semua!!! will be update
❥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ WishList ♥

♣ Study is MY PRIORITY ..DEAN List for all sem!! that's my target ♣ ENJOY .. VIP ticket for 2NE1 & INFINITE concerts (please come to Malaysia) ♣ Build up my confidence to date the 'DOCTOR' *wink*
❥ YOU LIKE?? kissu ♥





❥ gossips


❥ kpOp worLd


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
❥ credits

Main Design & tukang melalut : ME! izzy



hai..hai..hai.. izzy comes, izzy go...I.Z.Z.Y... *wink* 19 years old k..masih muda. tapi agak risau untuk menjejakkan kaki ke ke alam 20-an next year. mencabar kot. aku masih budak mentah yang merupakan mahasiswi di UITM..Diploma in accOuntancy (DIA)!! itulah jurusan aku..sangat lar minat $o$..ehem..ehem..itu bukan bermakna mata duitan k.i means i love calculation..tengok jari larr beb..ahh..selain gadis mentadak, aku ni galah.. tinggi tp kurus. tinggi sangat ker aku ni? biasa-biasa aja. orangnya keding ann sebab tu nampak tinggi.. dalam kata lain tinggi yang tax sesuai dengan kandungan lemak dalam badan xDDD tapi tengok muka tembam an..kan..kan..>_<.. kamo..kamo...!! >_< fyi..aku seoarang yang "agak" addicts dgn KPOP, JPOP, TPOP segala ni.. sudah terang lagi bersuluh di ruangan *My Drugs* tu an..sekarang ini pun memang sudah berlambak orang yang minat benda alah ni & ada juga lar yang menyampahkan?? i knOw that...apa-apa hal ini adalah minat aku. benda ini datang dari hati yang gediks nie...ahaks..⊱✿◕‿◕✿⊰ HAHAHA...taxde larh..mana ada gediks ann..masing-masing ada minat tersendiri ann..maybe naluri aku ni lebih ke arah KJT-POP ni.. darah pun campur ann.. aah..btw..kalau yang tertanya-tanya 'hish nape lar ramai sgt gadis yang minat kpop ni ehh?? faham ker?' meh cini aku mahu jawab..not just gadis-gadis ok..jejaka-jejaka pun ada yang minat ehh..bagiku dorg ni sangat lar talented..dari segi suara,style,lagu dorg...perghh...memang terbaik ahh..& lagi satu..muka diorang? hmmm...ok memang tak di nafikan dorg ada rupa "*kadang-kadang ada yang buat plastic surgery ann..*.& sekarang ann semua itu bukan isu utama..yang penting bakat babe...kualiti itu penting.. faham? benda kalau kita sudah minat ann ofcOurse macam-macam cara di buatnya untuk memahami benda alah ni..& aku yes..i learn it..abang pom memang ada beli buku untuk belajar bahasa dorg..& hasilnya agk memuaskan..even tax expert bahasa dorg but i still understand it..kalau susah sangat cari jer translatornya..LOL >_< ok my dear..apa-apa hal pun masing-masing teruskan dgn minat masing-masing ok..asalkan tax over sangat..minat pom ada limit gakk ann.. *terasa aku* HAHAH...well..aku sedang berubah. sedang dalam proses untuk mengawal diri dari aaaaaaaaaa.....TAMAT ❥ my Tressure. duit ku melayang ke arah mu